Szia világ!

Ez itt az én kis kilátópontom. Szeretném Istent látni...

Friss topikok

 

 

Nagyapám földjén betonösvények vezetnek mindenhová... /Valószínűleg egy volt az 'akadálymentesség' harcosai közül, anélkül, hogy tudta volna, mi az :))/

On my Grandfather's land there are concrete pathes everywhere around the garden... /Possibly he was one of the warriors of 'accessibility' without knowing what that means :))/

 

...Igen, még 'oda' is... :)

...Yes, even 'there'... :)

 

 

Ezek az én életem rajzolatai is... Ahol választani és lépni tanultam...

These are also the patterns of my life... Where I've learned to choose and to move forward...

 

 

 

Ahol sok mindent magam mögött hagytam...

Where I've left many things behind...

 

 

 

És ahol oly sok új kincset találtam...

And where I've found so many new treasures...

 

 

 

Az öreg kapu egykor tágas rétre vezetett... ma zárva van...

The Old Gate once opened to a free meadow... Now it's closed...

 

 

 

De a fenyőfák hármasa ma is megnyitja a teret...

But the Triangle of Pines is still there to break through dimensions...

 

 

SO WELCOME TO MY EARLY SPRINGTIME GARDEN, IASON *hugs*

Not much to see... yet! ;)

 

 

 

 

 

Címkék: tavasz garden kert kincsek spring treasures

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://titi.blog.hu/api/trackback/id/tr461865387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása