Szia világ!

Ez itt az én kis kilátópontom. Szeretném Istent látni...

Friss topikok

,,De megfeledkezhet-e csecsemőjéről az asszony? És megtagadhatja-e szeretetét méhe szülöttétől? S még ha az megfeledkeznék is: én akkor sem feledkezem meg rólad.

Nézd, a tenyeremre rajzoltalak; falaid szemem előtt vannak szüntelen."

Izaiás könyve 49, 15-16

*

"Can a mother forget the baby at her breast and have no compassion on the child she has borne? Though she may forget, I will not forget you!

See, I have engraved you on the palms of my hands; your walls are ever before me."

Isaiah 49:15-16

 

 

Isten tenyerén

On the palm of God

 

 

TE ismered a nevemet, TE tudod ki vagyok.

TE ismered útjaimat, TE kísérsz engem.

TE ismered reményeimet, TE megerősítesz engem.

TE ismered félelmeimet, TE kitartasz mellettem.

TE a tenyeredre rajzoltál, TE nem hagysz el soha engem.

TE megfogsz, ha elesek.

TE támogatsz, ha elhagy a bátorságom.

TE mindig velem vagy, mert TE azt akartad, hogy legyek!

 

Imádság egy pannonhalmi lelkigyakorlat anyagából, 2007

 

*

 

YOU know my name, YOU know who I am.

YOU know my ways, YOU accompany me.

YOU know my hopes, YOU strengthen me.

YOU know my fears, YOU stay by my side.

YOU engraved me on your palms, YOU never let me down.

YOU catch me if I fall.

YOU support me if I loose my courage.

YOU are always with me because YOU wanted me to ~BE~.

 

Prayer from a presentation of a spiritual training at Pannonhalma, Hungary 2007

 

 

 

 

 

 

Az Egy fiúról c. film /2002/ zenéjéből

From the soundtrack of movie 'About a boy' /2002/

 

 

Címkék: isten gyermek gondviselés god providence children

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://titi.blog.hu/api/trackback/id/tr671863290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása